יום שני, 14 במרץ 2011

קניתי פוטים

אני מרגיש כמו ערס של שוק ההון כשאני כותב "קניתי פוטים" אבל זה המצב. אין לי תיאוריה עמוקה מאוד כדי להצדיק את זה, אני מצפה לאווירת נכאים בשווקים בימים הקרובים ואני רוצה להרוויח מזה. אם מישהו קורא את זה בעתיד, אז אני צופה לעבירת נכאים כי יפן חווה את האסון החמור ביותר מאז מלחמת העולם השנייה ואני חושב שזה ישרה אווירה גרוע מאוד. 

בחרתי להשתמש באופציות כי זו הייתה חשיפה זולה וממונפת. העסקה הזאת לא מאוד מתוחכמת או מתוכננת, זה הרבה יותר הימור מאשר השקעה ולכן בחרתי כלי תואם לזה, כלומר כזה שאני יודע בדיוק מה הסיכון המקסימלי שלי ומאידך שהוא יגיב בחריפות (לטובתי) במידה וההנחה שלי נכונה.

קניתי שתי חוזים put 1210 למרץ בשער 590. יש להם שחיקת זמן איומה יחסית, כלומר מיום ליום הערך שלהם פוחת משמעותית (זו תכונה מהותית של אופציה). לכן, אלא אם השוק ירד כמה אחוזים טובים ובכך יפצה את על שחיקת הזמן, אני מניח שאני אסגור את הפוזיציה עוד היום, מקסימום מחר.

תגובה 1: